Irodai Ötletek

Irodai Ötletek

Így legyen rendezett az irodai asztal

2017. március 14. - Limegift

asztali-rendezo.jpg

A jó munkához a kényelmes és rendezett környezet nagyon fontos! Sokkal feszültebb az ember, ha a szétszórtság jellemzi az iroda hangulatát. Az első lépés, ha a saját asztalunkat tesszük rendbe, hisz, ahogy a mondás tartja, előbb a saját portánkon takarítsunk. Az irodából nem hiányozhat az asztali rendező, amely a munkánkat segítő hasznos dolgokkal van tele, mint pl.: jelölőcímke, ragasztószalag, öntapadó jegyzettömb. A jelölő post-itek minél színesebbek, annál jobb. Hiszen a munkánkat könnyíthetik meg ez a neon színű öntapadó kis jegyzettömbök és jelölők. Iratok rendezésénél kiváló segítőtárs, mert bármikor könnyen megtalálhatjuk, amit épp keresünk. Így rendezett mappák között tudjuk végezni a napi feladatainkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaiotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr6212338601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása